Hyppää sisältöön

Viestintä- ja markkinointipalvelut 2025–2031 DPS

Yhteishankinnan toimintamallina on dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS. DPS on suunnattu kaikille asiakkaillemme.

Tavoittelemme yhteishankintaa, josta löydät tekijät viestinnän ja markkinoinnin koko paletin hallintaan tai suppeampiin tehtäviin, kuten graafiseen suunnitteluun tai viestinnän koulutuksiin. Hankintasi voi koskea koko yhteishankinnan kohteen kattavaa kokonaispalvelua, yhtä tai useampaa palvelualuetta tai palvelua tai yksittäistä hanketta. Palveluihin kuuluvat mm. viestinnän ja markkinoinnin konsultointi, viestinnän suunnittelu ja toteutus, markkinoinnin suunnittelu ja toteutus, digitaalinen markkinointi ja viestintä, mediasuunnittelu ja viestinnän koulutuspalvelut.

Voit jo ilmoittaa kiinnostuksesi tulevaan yhteishankintaan ”Haluan lisätietoja”-napista oikealla, jolloin lisäämme sinut yhteishankinnan postituslistalle. Lähetämme sinulle lisätietoa heti, kun hankinnan valmistelu etenee.

Tavoitteenamme on, että yhteishankinta on asiakkaidemme hyödynnettävissä loppuvuodesta 2025. Aikataulu tarkentuu vuoden 2025 aikana.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.11.2025 - 31.10.2031
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Lisätietoja

Haluan lisätietoja hankinnan etenemisestä.

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Anni Airaksinen

Kategoriapäällikkö

anni.airaksinen@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa