Hyppää sisältöön

Valtion matkatoimistopalvelut 2024–2029 Puitejärjestely

Yhteishankinnan edut

  • Helppo aloittaa – ei erillistä hankintasopimusta
  • Sujuva käyttöönotto – valmis käyttöönottosuunnitelman malli
  • Erittäin kilpailukykyinen hintataso (palvelumaksut)
  • Kattava matkatoimistopalveluratkaisu organisaatiosi tarpeisiin räätälöitynä
    • Varaustavat: puhelin, sähköposti, chat, online- ja mobiilivarauspalvelu
    • Matkustajaprofiilien hallinnointi
    • Maksamisen eri vaihtoehdot
    • Asiakkuudenhallintapalvelu sopimuskaudella
    • Raportointipalvelut omista matkatoimisto-ostoista
  • Palvelutasotavoitteiden seuranta 
  • Sopimuskauden aikaisissa kehitysryhmissä pääset vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia matkatoimistopalveluiden käytänteistä muiden asiakkaiden kanssa
  • Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana

Katso Vastuullisuus-välilehdeltä, kuinka vastuullisuus on tässä yhteishankinnassa huomioitu.

Mitä voin hankkia?

Matkatoimistopalveluiden yhteishankinnasta saat kaikki tarvitsemasi matkatoimistopalvelut: 

  • Työ- ja virkamatkojen varauspalvelut
    • Palvelutiimi tavoitettavissa puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta
    • Online- ja mobiilivarauspalvelu
  • Ryhmämatkavaraukset
  • Kokous- ja tapahtumavaraukset
  • Matkahallintopalvelut, muun muassa:
    • Matkustuksen tietopalvelu
    • 24 h päivystyspalvelu
    • Poikkeustilannehallinta
    • Raportointipalvelut
    • Viisuminvälityspalvelut
  • Matkahallinnon asiantuntijapalvelut, muun muassa:
    • Koulutuspalvelut
    • Asiakaskohtaiset projektit
    • Kokous- ja tapahtumahallinto
  • Asiakkuudenhallintapalvelu
  • Ulkoistetut matkahallinnon palvelut, esimerkiksi matkahallinnon, matkanvaraajapalvelun tai kokous- ja tapahtumahallinnon toteuttamiseen.

Tarkemmat tiedot yhteishankinnan sisällöstä löydät hankinnan kohteen kuvauksesta Asiakirjat-välilehdeltä.

Sopimusmatkatoimiston kautta saat käyttöösi myös Hanselin muiden matkustuspalvelujen yhteishankintasopimusten sopimushinnat (reittilennot, junamatkat, majoituspalvelut ja autovuokraukset), kun olet liittynyt erikseen näihin yhteishankintoihimme.

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely (pdf).

Sopimuskausi

Yhteishankinnan sopimuskausi on 1.10.2024–31.3.2029. Voit aloittaa matkatoimistopalveluiden käyttöönoton 1.10.2024 ja uusia varauksia voi tehdä 1.1.2025 alkaen.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.10.2024 - 31.03.2029
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.03.2029
Toimintamalli
Yksi toimittaja
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Minna Isoherranen

Kategoriapäällikkö

minna.isoherranen@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa