Hyppää sisältöön

Työterveys 2020–2026 DPS

Olemme keskeyttäneet Työterveys 2020–2026 -dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS). Keskeytyksellä ei ole vaikutusta asiakkaiden ja toimittajien välisiin hankintasopimuksiin. Keskeytetyn DPS:n tilalle on perustettu korvaava DPS, jota voivat käyttää kaikki asiakkaamme. Työterveys 2024–2030 -DPS on siis käytettävissä uusiin minikilpailutuksiin.

Yhteishankinnan edut

  • Työterveyden keskeisille veloituksille on asetettu enimmäishinnat eivätkä sopimustoimittajat voi ylittää näitä enimmäishintoja.
  • Hansel huolehtii asiakkaiden puolesta hinnankorotusten käsittelyn, alihankkijamuutokset ja valvoo osaltaan sopimuksia.
  • Sopimuksen ehdot on rakennettu tukemaan asiakkaan työterveyden vaatimuksia mahdollisimman hyvin.
  • Valmiin mallipohjan avulla asiakas pystyy seuraamaan oman asiakaskohtaisen sopimuksen tuloksellisuutta sopimuskaudella.
  • Hanselin tukitiimi avustaa asiakasta asiakkaan omassa minikilpailutuksessa, ja Hanselilta löytyy valmiit mallipohjat, jotka täydentämällä asiakas tekee minikilpailutuksen.

Mitä voin hankkia?

  • Monipuoliset työterveyshuollon palvelut tarpeidenne mukaan: 
    • Lakisääteisen ennaltaehkäisevän työterveyshuollon
    • Yleislääkäritasoisen sairaanhoidon ja muun terveydenhuollon
  • Työterveyshuoltoa tukevat lisäpalvelut, esimerkiksi digitaaliset ratkaisut tai etäpalvelut.

Tästä sopimuksesta saat tarpeitasi vastaavat palvelut haluamassasi laajuudessa. 

Sopimusehtomme ja enimmäishintamme suojaavat asiakkaan asemaa, ja pääset hyötymään suuren hankintavolyymin mukanaan tuomista eduista.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
07.09.2020 - 29.11.2024
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.12.2028
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Mari Riivari

Kategoriapäällikkö

mari.riivari@hansel.fi Asiakkuuspäälliköt

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa