Hyppää sisältöön

Luokka 2, Turvallisuus- ja aulapalvelut; alueellinen DPS

Tämä sopimus on kaikkien Hanselin asiakkaiden hyödynnettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Yhteishankinnan edut

  • Saat Hanselista apua ja tukea minikilpailutuksesi tekemiseen sekä laaja-alaista substanssiosaamista toimialasta ja sen erityispiirteistä
  • Minikilpailutuksen malliasiakirjat auttavat tarvekartoituksessa, minikilpailutuksen toteutuksessa ja hankintapäätöksen tekemisessä
  • Tarpeitasi tukevat sopimus-, turvallisuus- ja palvelutasoehdot, joita on mahdollisuus tarkentaa hankintasopimuksella
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, mm. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta. Valvomme DPS-sopimusehtojen toteutumista ja vastaamme niiden hallinnasta koko sopimuksen keston ajan

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisena hankintajärjestelmänä (DPS) toteutettavan yhteishankinnan Luokka 2 kohteena ovat turvallisuus- ja aulapalvelut asiakkaillemme.

DPS:n kohteena olevat palvelut:

  • aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu
  • hälytysvalvonta
  • järjestyksenvalvonta
  • paikallisvartiointi
  • piirivartiointi
  • työmaiden vartiointi ja
  • turvatarkastus

sekä seuraavat lisäpalvelut:

  • arvokuljetukset
  • avainhallintapalvelut
  • etävalvonta
  • henkilökorttipalvelu
  • henkilösuojaus
  • koulutus- tarkastus- ja suunnitelmapalvelut (kuten suojelujohtaminen)
  • langaton kutsupainike -palvelu
  • pääkäyttäjäpalvelut
  • virtuaaliaulapalvelu

Palveluiden tulee täyttää dynaamisessa hankintajärjestelmässä ja hankintasopimuksessa asetetut vähimmäisvaatimukset.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- tai elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
  • Riskiluokitus vähintään RL 4. Jos RL 4, niin vaaditaan luotettava selvitys toimenpiteistä, joihin toimittaja ryhtyy tai on ryhtynyt riskiluokan parantamiseksi
  • Vastuuvakuutus Luokka 2 vähintään 500 000 euroa
  1. Referenssivaatimusten täyttyminen

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Voit jättää osallistumishakemuksen Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021–2025 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
07.06.2021 - 31.12.2027
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.12.2030
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Harri Ojala

Kategoriapäällikkö

harri.ojala@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa