Hyppää sisältöön

Turvakalusteiden pienhankinnat Pienhankinta

Turvakalusteiden pienhankintaan ei tarvitse liittyä. Sen sijaan tarjouspyynnön lähettämisen yhteydessä hyväksytään palvelun käyttöehdot.

Mitä voin hankkia?

Tämän pienhankinnan kautta voit hankkia turvakalusteita ja siihen liittyviä palveluja silloin, kun hankinnan arvo jää alle kansallisen kynnysarvon. Pienhankinnan kautta voit ostaa esimerkiksi seuraavia tuotteita:

  • kassa-, paloturva-, avain-, dataturva- ja asekaapit; 
  • holvit, holvinovet ja turvaovet;
  • palosuojatut arkistolaatikostot, vaate- ja lokerokaapit ja;
  • edellä mainittuihin tuotteisiin kiinteästi liittyvät lisätarvikkeet ja laitteet.

Lisäksi seuraavat tuotteisiin liittyviä palveluita:

  • konsultointi ja suunnittelu;
  • asennus-, ennakkohuolto-,takuuhuolto- ja korjaushuoltopalvelu;
  • korjaustyö;
  • vanhan tuotteen noutopalvelu;
  • kierrätyspalvelu ja;
  • koulutus ja lisäkoulutus.

Pienhankintaa voit käyttää vain silloin, kun hankintasi jäävät alle kansallisen kynnysarvon. Muistathan, että hankintaa ei saa pilkkoa hankintalain soveltamisen välttämiseksi. Huomioi lisäksi oman organisaatiosi hankintaohjeet.

Pienhankinnassa ei ole kyse yhteishankinnasta. Kisa-apuri on ensisijaisesti digialusta, joka on luotu helpottamaan asiakkaan omien pienhankintojen kilpailuttamista. Hansel on tarkistanut Kisa-apuriin osallistuvien toimittajien taustan. Pienhankinta tulee kilpailuttaa hankintayksikön omien hankintaohjeiden mukaisesti. Pienhankintojen tarjouspyyntöasiakirjojen kommentointi ei kuulu palveluihimme. Alta löydät kuitenkin selkeät video-ohjeemme Kisa-apurin käyttöön.

Mikäli hankintasi ylittää kansallisen kynnysarvon, ei pienhankintaa voi käyttää, vaan suosittelemme tutustumaan turvakalusteiden DPS:ään

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.03.2022 -

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@hansel.fi

0294 444 300

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa