Hyppää sisältöön

Toimitilakalusteiden pienhankinnat Pienhankinta

Toimitilakalusteiden pienhankintaan ei tarvitse liittyä. Sen sijaan tarjouspyynnön lähettämisen yhteydessä hyväksytään palvelun käyttöehdot.

Mitä voin hankkia?

Tämän pienhankinnan kautta voit hankkia toimitilakalusteita ja siihen liittyviä palveluja silloin, kun hankinnan arvo jää alle kansallisen kynnysarvon. Toimitilakalusteet-pienhankinnan kautta voit ostaa esimerkiksi seuraavia tuotteita:

  • Työpistekalusteita (työtuolit ja -pöydät, säilyttimet, seinäkkeet jne.)  
  • Kohtaamistilojen kalusteita (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit, sohvat, nojatuolit, sohvapöydät jne.)
  • Auditoriotilojen kalusteita (tuolit ja pöydät, auditorion tiskit, jne.) 
  • Ruokailutilojen kalusteita (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit jne.) 
  • Majoitustilojen kalusteita (sängyt, säilyttimet, tuolit, pöydät jne.) 
  • Vastaanotto- ja/tai palvelutiskejä (valmiit tai räätälöidyt istuin- ja/tai seisomakorkeudella toimivat palvelutiskiratkaisut jne.) 
  • Valvomotilojen kalusteita
  • Siirreltäviä puhelinkoppeja ja työtila/neuvottelutilaratkaisuja 
  • Akustiikkatuotteita 
  • Valaisimia (julkitilakäyttöön) 

Pienhankintaan kuuluvat myös kalustamiseen liittyvät tuotteet:

  • Verhoja, mattoja sekä tekstiilejä julkitilakäyttöön 
  • Viherkasveja (orgaaniset tai synteettiset) 
  • Kalustukseen liittyviä lisävarusteita ja tarvikkeita (naulakot, lehti- ja esite-telineet, kalusteiden lukot jne.) 
  • Av-kalusteita (tussitaulut, telineet, av-seinät ja -vaunut jne.) 

Pienhankintaan aina sisältyvät palvelut:

  • Asiakaspalvelu  
  • Tuotteiden toimitus- ja asennuspalvelu  
  • Myymälä- ja näyttelytila  
  • Raportointi 

Muut palvelut:

  • Varastointi
  • Projektikoordinaattori
  • Inventointipalvelut
  • Erikseen tilattava asennuspalvelu
  • Kierrätys ja kierrätysraportointi
  • Sisustussuunnittelu ja tuotesijoittelu
  • Käytön opastus
  • Dokumentointi ja kalustekansiot
  • Työympäristökehittäminen
  • Tunnistus- merkintäpalvelu asiakkaan tarpeisiin
  • Ympäristöseloste
  • Huoltopalvelu
  • Uudelleenverhoilu
  • Tuotteiden lukituksen etähallinta

Pienhankintaa voit käyttää vain silloin, kun hankintasi jäävät alle kansallisen kynnysarvon. Muistathan, että hankintaa ei saa pilkkoa hankintalain soveltamisen välttämiseksi. Huomioi lisäksi oman organisaatiosi hankintaohjeet. 

Pienhankinnassa ei ole kyse yhteishankinnasta. Kisa-apuri on ensisijaisesti digialusta, joka on luotu helpottamaan asiakkaan omien pienhankintojen kilpailuttamista. Hansel on tarkistanut Kisa-apuri osallistuvien toimittajien taustan. Pienhankinta tulee kilpailuttaa hankintayksikön omien hankintaohjeiden mukaisesti. Pienhankintojen tarjouspyyntöasiakirjojen kommentointi ei kuulu palveluihimme. Alta löydät kuitenkin selkeät video-ohjeemme Kisa-apurin käyttöön.

Mikäli hankintasi ylittää kansallisen kynnysarvon, ei pienhankintaa voi käyttää, vaan suosittelemme tutustumaan Toimitilakalusteiden DPS:ään.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
14.03.2022 -

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@hansel.fi

0294 444 300

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa