Toimitilakalusteet 2021–2027 DPS
Osa-alueet
Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana
Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kestoa on jatkettu kahdella vuodella. Huomaathan, että löydät tämän DPS:n Cloudiasta ja Hilmasta otsikolla Toimitilakalusteet 2021–2025.
Mitä voin hankkia?
Toimitilakalusteet-yhteishankinnan kautta asiakkaamme voivat hankkia joustavasti toimitilakalusteita sekä niihin liittyviä palveluita. Toimitilakalusteet 2021–2027 -dynaamisessa hankintajärjestelmässä (DPS) on kaksi toisistaan erillistä luokkaa, joiden käytöstä asiakas päättää tarpeensa mukaisesti.
Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana
Luokan 1 kautta asiakas voi hankkia tuotteita ja palveluja perinteiseen tapaan tavarahankintana projektikohtaisesti tai tekemällä pidempikestoisia sopimuksia. Perinteisessä tavarahankinnassa tuotteiden omistusoikeus siirtyy asiakkaalle tai asiakkaan määrittämälle kolmannelle osapuolelle.
Luokka 2: Kalusteet palveluhankinta
Luokan 2 kautta asiakas voi hankkia kalusteet palveluhankintana, jos kalusteita tarvitaan vain tietyksi määräajaksi. Palveluhankintamallissa asiakas maksaa hankintaan sisältyvistä tuotteista ja palveluista kuukausittaista palvelumaksua. Palveluhankintamallissa tuotteiden omistusoikeus jää toimittajalle eli sopimuskauden päätyttyä tuotteet myös palautuvat takaisin toimittajalle. Asiakas voi esimerkiksi hankkia kalusteita ja palveluita 36 kuukauden sopimuskaudeksi, jonka päätyttyä kalusteet palautuvat takaisin toimittajalle. Huomioitavaa on myös, että tuotteiden tai palvelujen hankkiminen leasingrahoituksella ei ole mahdollista luokassa 2.
Liittyminen kannattaa!
Yhteishankintaan liittyminen tehdään tämän hankinnan verkkopalvelusivulta ”Liity tähän yhteishankintaan” -painikkeesta.
Haluatko toimittajaksi?
Hansel hyväksyy mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Kurkkaa lisätietoja videolta!
Hansel - Haluatko sopimustoimittajaksi?
Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy:
Liittyminen
Liity viimeistään 11.11.2027
- Sopimuskausi
- 12.11.2021 - 11.11.2027
- Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
- 11.11.2029
- Toimintamalli
- Sisäinen kilpailutus
- Tilaajavastuulaki
- Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta
Vastuullisuus
Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:
- Ympäristövastuu
- Sosiaalinen vastuu
- Taloudellinen vastuu
Pakotteiden tarkastaminen
Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta
Yhteystiedot
Kysy lisää asiantuntijoiltamme