Hyppää sisältöön

Toimitilakalusteet 2021–2027 DPS

Osa-alueet

Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana

Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kestoa on jatkettu kahdella vuodella. Huomaathan, että löydät tämän DPS:n Cloudiasta ja Hilmasta otsikolla Toimitilakalusteet 2021–2025.

Mitä voin hankkia?

Toimitilakalusteet-yhteishankinnan kautta asiakkaamme voivat hankkia joustavasti toimitilakalusteita sekä niihin liittyviä palveluita. Toimitilakalusteet 2021–2027 -dynaamisessa hankintajärjestelmässä (DPS) on kaksi toisistaan erillistä luokkaa, joiden käytöstä asiakas päättää tarpeensa mukaisesti.

Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana

Luokan 1 kautta asiakas voi hankkia tuotteita ja palveluja perinteiseen tapaan tavarahankintana projektikohtaisesti tai tekemällä pidempikestoisia sopimuksia. Perinteisessä tavarahankinnassa tuotteiden omistusoikeus siirtyy asiakkaalle tai asiakkaan määrittämälle kolmannelle osapuolelle.

Luokka 2: Kalusteet palveluhankinta

Luokan 2 kautta asiakas voi hankkia kalusteet palveluhankintana, jos kalusteita tarvitaan vain tietyksi määräajaksi. Palveluhankintamallissa asiakas maksaa hankintaan sisältyvistä tuotteista ja palveluista kuukausittaista palvelumaksua. Palveluhankintamallissa tuotteiden omistusoikeus jää toimittajalle eli sopimuskauden päätyttyä tuotteet myös palautuvat takaisin toimittajalle. Asiakas voi esimerkiksi hankkia kalusteita ja palveluita 36 kuukauden sopimuskaudeksi, jonka päätyttyä kalusteet palautuvat takaisin toimittajalle. Huomioitavaa on myös, että tuotteiden tai palvelujen hankkiminen leasingrahoituksella ei ole mahdollista luokassa 2.

Liittyminen kannattaa!

Yhteishankintaan liittyminen tehdään tämän hankinnan verkkopalvelusivulta ”Liity tähän yhteishankintaan” -painikkeesta.

Haluatko toimittajaksi?

Hansel hyväksyy mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Kurkkaa lisätietoja videolta! 

Hansel - Haluatko sopimustoimittajaksi?

Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy:

Hansel - Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)?

Liittyminen

Liity viimeistään 11.11.2027

Sopimuskausi
12.11.2021 - 11.11.2027
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
11.11.2029
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Hanna Suono

Kategoriapäällikkö

hanna.suono@hansel.fi