Tämä väliaikainen puitejärjestely on jatkoa Toimistotarvikkeet 2021–2023 (2025) -puitejärjestelylle, joka päättyy 14.3.2025.
Puitejärjestelyä koskevasta hankintapäätöksestä on valitettu markkinaoikeuteen. Valmistelemme väliaikaista puitesopimusta Wulff Oy Ab:n kanssa turvataksemme puitejärjestelyyn liittyneiden asiakkaiden välttämättömien toimistotarvikkeiden hankinnat valitusasian markkinaoikeuskäsittelyn aikana.
Yhteishankinnan edut
- Saat tilattua kaikki tarvitsemasi toimistotarvikkeet yhdeltä sopimustoimittajalta
- Asiakkaalle helppo toimintamalli
- Valmiiksi kilpailutetut edulliset hinnat asiakkaiden yleisimmin käyttämille tuotteille
- Hansel vastaa sopimushallinnasta koko sopimuskauden ajan
- Hanselin asiantuntijat ovat asiakkaiden tukena koko sopimuskauden ajan
- Vastuullisuus huomioitu
- Laaja valikoima vastuullisesti tuotettuja tuotteita
- Code of Conduct -vastuullisuuden vähimmäisvaatimukset sitovat toimittajaa ja koskevat koko toimitusketjua
- Asiakastyöryhmässä voit vaikuttaa hankinnan sisältöön
- Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden
- Prosessisäästöissä usean kuukauden työpanos
Mitä voin hankkia?
Puitejärjestelyn kohteena ovat yleisimmin toimistoissa käytettävät toimistotarvikkeet sekä niiden tilaamiseen ja toimittamiseen liittyvät palvelut.
Hankinnan kohteeseen sisältyvät seuraavien tuoteryhmien tuotteet:
- Arkistointi ja säilytystuotteet
- Postitustuotteet
- Kopio- ja tulostuspaperit
- Työpistetarvikkeet
- Toimiston pienlaitteet ja taulut tarvikkeineen
- Pehmopaperit
- Kahvitus-, puhdistus- ja hygieniatuotteet
- Ensiaputarvikkeet
- Ergonomiatuotteet
- IT-tarvikkeet
- Tulostustarvikkeet
Määriteltyihin tuoteryhmiin sisältyvien tuotteiden lisäksi hankinnan kohteeseen kuuluu vähäisessä määrin asiakkaiden tarvitsemia ja toimittajan valikoimassa olevia liikelahjoja ja markkinointituotteita.
Voit tilata sopimustuotevalikoimaan sisältyviä tuotteita myös painettuna esimerkiksi organisaationne logolla tai nimellä.
Puitejärjestelyyn sisältyviä palveluita ovat muun muassa:
- toimittajan tukipalvelut
- logistiikkapalvelut
- varastointipalvelu
- kierrätyspalvelu
- täyttöpalvelu
Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.
Sopimuskausi
Tavoitteenamme on, että tämä väliaikainen puitejärjestely on siihen liittyneiden asiakkaiden hyödynnettävissä 1.3.2025.
Liity ajoissa
Liity sopimukseen viimeistään 17.5.2024 sivun oikeasta ylälaidasta. Sopimusta voivat hyödyntää vain puitejärjestelyyn ennen hankintailmoituksen julkaisua liittyneet asiakkaat. Tee siis liittyminen ajoissa!
Liittymisen yhteydessä pyydämme arviota tulevien hankintojenne kokonaisarvosta. Tietoa edellytetään nykyisin kaikissa julkisissa hankintailmoituksissa, ja autamme teitä tarvittaessa arvion teossa.
Puitejärjestelyyn liittyneille asiakkaille voidaan lähettää liittymisen jälkeen hankintakysely, jolla tarkennetaan asiakkaan sopimuskaudelle arvioimia hankintatarpeita ennen hankintailmoituksen julkaisemista.
Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@hansel.fi.
Miten hankin?
Puitejärjestelyn asiakkaana saat tilattua yhdeltä sopimustoimittajalta kaikki tarvittavat, toimistoissa yleisimmin käytettävät tarvikkeet. Asiakkaan ei tarvitse tehdä puitejärjestelyn sisäistä kilpailutusta.
Voit tilata tuotteita toimittajalta suoratoimituksena ja/tai sopia toimittajan kanssa täyttöpalvelun käyttämisestä.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy