Hyppää sisältöön

Toimistotarvikkeet 2025 VÄLIAIKAINEN Puitejärjestely

Toimistotarvikkeet 2025–2027 (2029) -puitejärjestelyä koskevasta hankintapäätöksestä on valitettu markkinaoikeuteen. Olemme tehneet väliaikaisen puitesopimuksen Wulff Oy Ab:n kanssa turvataksemme puitejärjestelyyn liittyneiden asiakkaiden välttämättömien toimistotarvikkeiden hankinnat valitusasian markkinaoikeuskäsittelyn aikana.

Katso Vastuullisuus-välilehdeltä, kuinka vastuullisuus on tässä yhteishankinnassa huomioitu.

Mitä voin hankkia?

Puitejärjestelyn kohteena ovat yleisimmin toimistoissa käytettävät toimistotarvikkeet sekä niiden tilaamiseen ja toimittamiseen liittyvät palvelut.

Hankinnan kohteeseen sisältyvät seuraavien tuoteryhmien tuotteet:

  • Arkistointi ja säilytystuotteet
  • Postitustuotteet
  • Kopio- ja tulostuspaperit
  • Työpistetarvikkeet
  • Toimiston pienlaitteet ja taulut tarvikkeineen
  • Pehmopaperit
  • Kahvitus-, puhdistus- ja hygieniatuotteet
  • Ensiaputarvikkeet
  • Ergonomiatuotteet
  • IT-tarvikkeet
  • Tulostustarvikkeet

Tarkemmat tiedot tuoteryhmien sisällöstä saat Asiakirjat-välilehdeltä löytyvästä Tuoteryhmien sisältö -asiakirjasta.

Määriteltyihin tuoteryhmiin sisältyvien tuotteiden lisäksi hankinnan kohteeseen kuuluu vähäisessä määrin asiakkaiden tarvitsemia ja toimittajan valikoimassa olevia liikelahjoja ja markkinointituotteita.

Voit tilata sopimustuotevalikoimaan sisältyviä tuotteita myös painettuna esimerkiksi organisaation logolla tai nimellä.

Puitejärjestelyyn sisältyviä palveluita ovat muun muassa:

  • Toimittajan asiakaspalvelu
  • Toimittamiseen ja varastointiin liittyvät palvelut
  • Täyttöpalvelu
  • Kierrätyspalvelu

Tarkemmat tiedot puitejärjestelyn sisällöstä saat Asiakirjat-välilehdeltä löytyvästä Hankinnan kohde -asiakirjasta.

Sopimuskausi

Väliaikainen puitejärjestely on voimassa 1.3.2025 alkaen. Puitejärjestelyn voimassaolo päättyy viimeistään neljän kuukauden kuluttua siitä, kun markkinaoikeus on antanut päätöksensä Toimistotarvikkeet 2025–2027 (2029) -puitejärjestelyn hankintapäätöksestä tehdystä valituksesta.

Ilmoitamme markkinaoikeuden päätöksestä ja väliaikaisen puitejärjestelyn päättymisestä asiakkaille erikseen. 

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.03.2025 -
Toimintamalli
Yksi toimittaja
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Essi Muukka

Kategoriapäällikkö

essi.muukka@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaisesti voimassa