Hyppää sisältöön

Toimisto- ja IT-tarvikkeet 2023–2025 (2027) Puitejärjestely

Yhteishankinnan edut

  • Saat tilattua kaikki tarvitsemasi Toimisto- ja IT-tarvikkeet yhdeltä sopimustoimittajalta
  • Valmiiksi kilpailutetut edulliset hinnat asiakkaiden yleisimmin käyttämille tuotteille
  • Laaja valikoima vastuullisesti tuotettuja tuotteita
  • Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden
  • Hansel valvoo hintatason toteutumista ja saatavuutta koko sopimuskauden ajan
  • Hansel vastaa sopimushallinnasta koko sopimuskauden ajan
  • Hansel toimii asiakkaiden tukena koko sopimuskauden ajan

Mitä voin hankkia?

Yhteishankinnan kohteena on yleisimmin toimistoissa käytettävät toimisto- ja IT-tarvikkeet sekä niiden tilaamiseen ja toimittamiseen liittyvät palvelut. Tarkan kuvauksen hankinnan kohteesta löydät Asiakirjat-välilehdellä, ”Hankinnan kohde ja vaatimukset”.

Puitejärjestely sisältää seuraaviin tuoteryhmiin kuuluvia tuotteita:

  • Arkistointi ja säilytystuotteet
  • Postitustuotteet
  • Kopio- ja tulostuspaperit
  • Työpistetarvikkeet
  • Toimiston pienlaitteet ja taulut tarvikkeineen
  • Pehmopaperit
  • Kahvitus-, puhdistus- ja hygieniatuotteet
  • Ensiaputarvikkeet
  • Ergonomiatuotteet
  • IT-tarvikkeet
  • Tulostustarvikkeet

Katso tarkempi kuvaus tuoteryhmiin sisältyvistä tuotteista Asiakirjat-välilehdellä olevasta liitteestä ”Hankinnan kohteena olevien tuoteryhmien sisältö”.

Määriteltyihin tuoteryhmiin sisältyvien tuotteiden lisäksi hankinnan kohteeseen kuuluu vähäisessä määrin asiakkaiden tarvitsemia ja toimittajan valikoimassa olevia liikelahjoja ja markkinointituotteita. 

Voit tilata sopimustuotevalikoimaan sisältyviä tuotteita myös painettuna esimerkiksi organisaationne logolla tai nimellä.

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely

Sopimuskausi

Sopimuskausi on 1.9.2023–31.8.2026. Puitejärjestelyn ensimmäinen optiokausi on otettu käyttöön.

Hanselilla on oikeus jatkaa puitejärjestelyn voimassaoloa vielä yhdellä yhden vuoden pituisella optiokaudella eli 31.8.2027 saakka. Päätös toisen optiovuoden käyttöönotosta ilmoitetaan viimeistään neljä kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.09.2023 - 31.08.2026
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
28.02.2027
Toimintamalli
Ranking
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Essi Muukka

Kategoriapäällikkö

essi.muukka@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaisesti voimassa