Yhteishankinnan edut
- Saat tilattua kaikki tarvitsemasi Toimisto- ja IT-tarvikkeet yhdeltä sopimustoimittajalta
- Valmiiksi kilpailutetut edulliset hinnat asiakkaiden yleisimmin käyttämille tuotteille
- Laaja valikoima vastuullisesti tuotettuja tuotteita
- Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden
- Hansel valvoo hintatason toteutumista ja saatavuutta koko sopimuskauden ajan
- Hansel vastaa sopimushallinnasta koko sopimuskauden ajan
- Hansel toimii asiakkaiden tukena koko sopimuskauden ajan
Mitä voin hankkia?
Yhteishankinnan kohteena on yleisimmin toimistoissa käytettävät toimisto- ja IT-tarvikkeet sekä niiden tilaamiseen ja toimittamiseen liittyvät palvelut. Tarkan kuvauksen hankinnan kohteesta löydät Asiakirjat-välilehdellä, ”Hankinnan kohde ja vaatimukset”.
Puitejärjestely sisältää seuraaviin tuoteryhmiin kuuluvia tuotteita:
- Arkistointi ja säilytystuotteet
- Postitustuotteet
- Kopio- ja tulostuspaperit
- Työpistetarvikkeet
- Toimiston pienlaitteet ja taulut tarvikkeineen
- Pehmopaperit
- Kahvitus-, puhdistus- ja hygieniatuotteet
- Ensiaputarvikkeet
- Ergonomiatuotteet
- IT-tarvikkeet
- Tulostustarvikkeet
Katso tarkempi kuvaus tuoteryhmiin sisältyvistä tuotteista Asiakirjat-välilehdellä olevasta liitteestä ”Hankinnan kohteena olevien tuoteryhmien sisältö”.
Määriteltyihin tuoteryhmiin sisältyvien tuotteiden lisäksi hankinnan kohteeseen kuuluu vähäisessä määrin asiakkaiden tarvitsemia ja toimittajan valikoimassa olevia liikelahjoja ja markkinointituotteita.
Voit tilata sopimustuotevalikoimaan sisältyviä tuotteita myös painettuna esimerkiksi organisaationne logolla tai nimellä.
Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely
Sopimuskausi
Sopimuskausi on 1.9.2023–31.8.2025. Puitesopimukseen sisältyy optio, jonka perusteella Hanselilla on mahdollisuus jatkaa puitesopimusta enintään kahdella yhden vuoden pituisella optiokaudella.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy