Hyppää sisältöön

Tilintarkastuksen palvelut 2025 (00692) DPS

Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Yhteishankinnan edut

  • Kattava palveluvalikoima
  • Saat käyttöösi luotettavat sopimustoimittajat, kun tarjoajien taustat on tarkastettu (soveltuvuusvaatimukset, kuten yrityksen taloudellinen tilanne ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista sekä poissulkuperusteet)
  • Sujuva toimittajavalinta minikilpailutuksella:
    • Valmiit mallipohjat
    • Hanselin asiantuntijoiden tuki
    • Nopeampi prosessi 
  • Hansel tukenasi myös sopimuskaudella
  • Hansel huolehtii Tilaajavastuulain velvoitteiden valvonnasta sopimuskaudella 

Katso Vastuullisuus-välilehdeltä, kuinka vastuullisuus on tässä yhteishankinnassa huomioitu.

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kautta voit hankkia kattavasti tilintarkastuksen palveluita. Palveluihin kuuluvat:

  • Lakisääteinen tilintarkastus
  • Tarkastuslautakunnan tukipalvelut
  • Projekti- ja hanketarkastukset
  • Kansainväliset tarkastuspalvelut
  • Kestävyysraportoinnin varmentaminen

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely (pdf).

Sopimuskausi

Yhteishankinnan sopimuskausi on 31.3.2025–31.3.2031.

Asiakkaan hankintasopimuksen kesto voi olla enintään kuusi vuotta. Esimerkiksi, jos hankintasopimus alkaa 1.2.2028, se voi olla voimassa enintään 31.1.2034 asti. Kilpailutetut tarkastukset suoritetaan hankintasopimuksen voimassaolon aikana.

Liittyminen kannattaa

Vaikka dynaamisiin hankintajärjestelmiin (DPS) ei ole välttämätöntä liittyä, suosittelemme sitä kuitenkin lämpimästi. Liittymällä DPS:ään sivun oikeasta ylälaidasta, saat tietoa esimerkiksi sopimusta koskevista muutoksista ja muista ajankohtaisista asioista. Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@hansel.fi.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset 

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
    • Riskiluokitus vähintään 1–3 (4)
    • Liikevaihto vähintään 400 000 euroa
    • Vastuuvakuutus vähintään 500 000 euroa
  4. Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
    • Tilintarkastusyhteisö on Patentti- ja rekisterihallituksen hyväksymä
    • Toimittajat ovat esittäneet vähintään viisi yksityisen ja/tai julkisen sektorin organisaatioille toteutettua referenssitoimeksiantoa, joiden sisältämän työn laajuus on yhteensä vähintään 150 henkilötyöpäivää. Referenssitoimeksiannon laajuus on asiakasorganisaatiota tai konsernia koskevan lakisääteisen tilintarkastuksen vuosittainen laajuus tai yksittäisen tarkastuksen laajuus (esim. hanketarkastus tai kestävyysraportointivarmennus).
    • Referenssitoimeksiannoiksi on hyväksytty tilintarkastajan tai kestävyysraportointitarkastajan ominaisuudessa suoritetut tarkastukset (lakisääteinen tarkastus, projekti- tai hanketarkastus tai kestävyysraportoinnin varmentaminen).
    • Referenssissä vaadittu laajuus on tullut kertyä viimeisen kolmen vuoden aikana toimittajan osallistumishakemuksen jättöajankohdasta laskettuna.

Toimittajan osallistumishakemuksen käsittelyn yhteydessä on myös tarkastettu, ettei toimittajaa koske pakollinen tai harkinnanvarainen poissulkemisperuste.

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä.

Edut toimittajalle

  • Julkinen sektori on mahdollisuuksien maailma – kiinnostaisiko siivu miljardien markkinasta?
  • Sähköiset, määrämuotoiset kilpailutukset ovat helppoja avoimiin kilpailutuksiin verrattuna
  • Voit tulla mukaan tarjoamaan koko DPS:n keston ajan

Voit jättää osallistumishakemuksen Tilintarkastuksen palvelut 2025 (00692) DPS:ään Cloudian Tarjouspalvelussa.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 31.03.2031

Sopimuskausi
31.03.2025 - 31.03.2031
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Hyvä tietää
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Jussi Känsälä

Kategoriapäällikkö

jussi.kansala@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaisesti voimassa