Hyppää sisältöön

Tilauslentopalvelut 2025 (00698) Puitejärjestely

Tilauslentopalveluiden puitejärjestelyiden kautta voit tilata tilauslentoja ja rahtikuljetuksia haluttuun kohteeseen, määrittelemäsi aikataulun mukaisesti.

Yhteishankinnan edut

  • Ennustettava hintataso, valmiiksi kilpailutetut hinnat
  • Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden
  • Ei omasta kilpailutuksesta aiheutuvia kustannuksia
  • Hyvät sopimusehdot
  • Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esimerkiksi asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)

Mitä voin hankkia?

Tilauslentopalveluiden puitejärjestelyn kautta voit tilata tilauslentopalveluja määrittelemäsi kohteen ja aikataulun mukaisesti.

Palvelut tuotetaan Euroopan Unionin sekä Suomen lakien ja asetusten sekä Suomen viranomaisten antamien määräysten mukaisesti.

Puitejärjestely kattaa tilauslennot pienillä liikelentokoneilla sekä suurilla matkustajalentokoneilla ja rahtikuljetuspalvelut rahtikoneilla. 

Helikoptereilla toteutettavat lentokuljetuspalvelut eivät kuulu puitejärjestelyyn.

Yhteishankinnan alustava toimintamallikuvaus

  • Pienet liikelentokoneet 
    • yksi toimittaja, kiinteät €/nm-hinnat
  • Suuret matkustajakoneet
    • kolme toimittajaa, minikilpailutus ja etusijajärjestys kiiretilanteita varten (etusijajärjestystä käytettäessä kiinteät €/nm-hinnat) 
  • Rahtikoneet
    • kolme toimittajaa, minikilpailutus ja etusijajärjestys kiiretilanteita varten (etusijajärjestystä käytettäessä kiinteät €/nm-hinnat) 

Sopimuskausi

Tavoitteenamme on, että sopimus on asiakkaidemme hyödynnettävissä 1.10.2025. 

Liity ajoissa

Liity puitejärjestelyyn viimeistään 11.4.2025 sivun oikeasta ylälaidasta. Puitejärjestelyä voivat hyödyntää vain ennen hankintailmoituksen julkaisua liittyneet asiakkaat. Tee siis liittyminen ajoissa!

Voit alkaa tehdä hankintoja puitejärjestelyn kautta joko heti sopimuskauden alussa tai vasta myöhemmin sopimuskaudella (esimerkiksi organisaatiosi oman voimassa olevan hankintasopimuksen päättymisen jälkeen).

Liittymisen yhteydessä pyydämme arviota tulevien hankintojenne kokonaisarvosta. Tietoa edellytetään nykyisin kaikissa julkisissa hankintailmoituksissa, ja autamme teitä tarvittaessa arvion teossa.

Lähetämme puitejärjestelyyn liittyneille asiakkaille liittymisen jälkeen hankintakyselyn, jossa kysymme tarkempia arvioita tulevan sopimuksen käytöstä. Tarvitsemme vastauksianne hankintakyselyn osalta tarjouspyynnön tarkempaa valmistelua varten.

Jos organisaatiosi on mukana nykyisessä Tilauslentopalvelut 2021–2025 -puitejärjestelyssä, lähetämme erillisen sähköpostiviestin, jossa kerromme tarkempia tietoja nykyisen puitejärjestelyn käytöstä.

Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@hansel.fi.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.10.2025 - 30.09.2029
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.12.2029
Hyvä tietää

Lisätietoja

Haluan lisätietoja hankinnan etenemisestä.

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja kilpailutuksesta

Annika Hämäläinen

Kilpailuttamiskonsultti

kilpailutus@hansel.fi

Lisätietoja hankinnan sisällöstä

Minna Isoherranen

Kategoriapäällikkö

minna.isoherranen@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaisesti voimassa