Tilauslentopalveluiden puitejärjestelyiden kautta voit tilata tilauslentoja ja rahtikuljetuksia haluttuun kohteeseen, määrittelemäsi aikataulun mukaisesti.
Yhteishankinnan edut
- Ennustettava hintataso, valmiiksi kilpailutetut hinnat
- Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden
- Ei omasta kilpailutuksesta aiheutuvia kustannuksia
- Hyvät sopimusehdot
- Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esimerkiksi asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)
Mitä voin hankkia?
Tilauslentopalveluiden puitejärjestelyn kautta voit tilata tilauslentopalveluja määrittelemäsi kohteen ja aikataulun mukaisesti.
Palvelut tuotetaan Euroopan Unionin sekä Suomen lakien ja asetusten sekä Suomen viranomaisten antamien määräysten mukaisesti.
Puitejärjestely kattaa tilauslennot pienillä liikelentokoneilla sekä suurilla matkustajalentokoneilla ja rahtikuljetuspalvelut rahtikoneilla.
Helikoptereilla toteutettavat lentokuljetuspalvelut eivät kuulu puitejärjestelyyn.
Yhteishankinnan alustava toimintamallikuvaus
- Pienet liikelentokoneet
- yksi toimittaja, kiinteät €/nm-hinnat
- Suuret matkustajakoneet
- kolme toimittajaa, minikilpailutus ja etusijajärjestys kiiretilanteita varten (etusijajärjestystä käytettäessä kiinteät €/nm-hinnat)
- Rahtikoneet
- kolme toimittajaa, minikilpailutus ja etusijajärjestys kiiretilanteita varten (etusijajärjestystä käytettäessä kiinteät €/nm-hinnat)
Sopimuskausi
Tavoitteenamme on, että sopimus on asiakkaidemme hyödynnettävissä 1.10.2025.
Liity ajoissa
Liity puitejärjestelyyn viimeistään 11.4.2025 sivun oikeasta ylälaidasta. Puitejärjestelyä voivat hyödyntää vain ennen hankintailmoituksen julkaisua liittyneet asiakkaat. Tee siis liittyminen ajoissa!
Voit alkaa tehdä hankintoja puitejärjestelyn kautta joko heti sopimuskauden alussa tai vasta myöhemmin sopimuskaudella (esimerkiksi organisaatiosi oman voimassa olevan hankintasopimuksen päättymisen jälkeen).
Liittymisen yhteydessä pyydämme arviota tulevien hankintojenne kokonaisarvosta. Tietoa edellytetään nykyisin kaikissa julkisissa hankintailmoituksissa, ja autamme teitä tarvittaessa arvion teossa.
Lähetämme puitejärjestelyyn liittyneille asiakkaille liittymisen jälkeen hankintakyselyn, jossa kysymme tarkempia arvioita tulevan sopimuksen käytöstä. Tarvitsemme vastauksianne hankintakyselyn osalta tarjouspyynnön tarkempaa valmistelua varten.
Jos organisaatiosi on mukana nykyisessä Tilauslentopalvelut 2021–2025 -puitejärjestelyssä, lähetämme erillisen sähköpostiviestin, jossa kerromme tarkempia tietoja nykyisen puitejärjestelyn käytöstä.
Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@hansel.fi.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy