Hyppää sisältöön

Tilausajopalvelut 2021–2026 DPS

Osa-alueet

Kertaluontoiset tilausajopalvelut

Vakiotilausajopalvelut

Tilausajopalvelut 2021–2026 -yhteishankinnalla voit hankkia henkilökuljetuksia linja-autoilla Manner-Suomen alueella 1.2.2021 alkaen. 
Yhteishankinta on dynaaminen hankintajärjestelmä, jonka täysin sähköinen kilpailutus tehdään Tilausajopalvelussamme. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa määrittelet vain hankintatarpeesi (kuten ajankohdan, henkilömäärän, reitin sekä mahdolliset erityistarpeet) ja palvelu kilpailuttaa sinulle sopivimman toimittajan. 

Tilausajopalveluissa on kaksi palvelukokonaisuutta: 

  • Kertaluontoiset tilausajopalvelut ovat tyypillisesti kertaluontoisia henkilökuljetuksia, esimerkiksi tapahtumiin liittyviä kuljetustarpeita. 
  • Vakiotilausajopalvelut ovat toistuvia, määrittelemilläsi reiteillä tapahtuvia kuljetuspalveluita. Voit kilpailuttaa vakiotilausajona yhden tai useamman reitin kokonaisuuden.

Lisätietoja saat kunkin osa-alueen omalta sivulta. Linkit sivuille löydät sivun ylälaidasta.

Mitä voit hankkia ja miten hankinnat DPS:n sisällä kilpailutetaan? Kirjaudu sisään ja katso lisätietoja videolta!

Liittyminen

Liity viimeistään 31.10.2026

Sopimuskausi
01.02.2021 - 31.10.2026
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.10.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Marko Hentilä

Kategoriapäällikkö

marko.hentila@hansel.fi