Tulevan yhteishankinnan kohteena ovat sisäisen tarkastuksen palvelut.
Toimintamalliksi suunnitellaan nykyisen yhteishankinnan tavoin dynaamista hankintajärjestelmää eli DPS:ää.
Yhteishankinta on suunnattu kaikille asiakkaillemme. Tavoitteenamme on, että yhteishankinta on hyödynnettävissä keväästä 2025 alkaen. Aikataulu tarkentuu vuoden 2024 aikana.
Voit jo ilmoittaa kiinnostuksesi tulevaan yhteishankintaan ”Haluan lisätietoja” -napista oikealla, jolloin lisäämme sinut yhteishankinnan postituslistalle. Lähetämme sinulle lisätietoa heti, kun hankinnan valmistelu etenee.
Oletko kiinnostunut tilintarkastuksen palveluista? Tutustu Tilintarkastuksen palvelut 2025–2031 DPS:ään!
Yhteishankinnan edut
- Kattava palveluvalikoima
- Saat käyttöösi luotettavat sopimustoimittajat, kun tarjoajien taustat on tarkastettu (soveltuvuusvaatimukset, kuten yrityksen taloudellinen tilanne ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista sekä poissulkuperusteet)
- Sujuva toimittajavalinta minikilpailutuksella:
- Valmiit mallipohjat
- Hanselin asiantuntijoiden tuki
- Nopeampi prosessi
- Hansel tukenasi myös sopimuskaudella!
- Hansel huolehtii Tilaajavastuulain velvoitteiden valvonnasta sopimuskaudella
Mitä voin hankkia?
Tulevan yhteishankinnan kohteena ovat sisäisen tarkastuksen palvelut. Yhteishankinta mahdollistaa sisäisen tarkastuksen ulkoistamisen joko kokonaan tai osittain tai lisäresurssien hankkimisen organisaation itse järjestämään tarkastukseen. Sisäisen tarkastuksen kohteena voivat olla kaikki organisaation toiminnot, prosessit ja palvelut, kuten:
- Riskienhallinta
- Hyvä hallintotapa ja Corporate Governance
- Asiakkaan sisäisen valvontaympäristön ja kontrollien arviointi sekä tarkastaminen
- Prosessien, toimintojen ja toiminnan tarkastukset
- Projektien ja hankkeiden tarkastukset
- IT-tarkastukset
- Vastuullisuus-, yritys- ja ympäristövastuupalvelut (Corporate Social Responsibility)
- Konsultatiiviset palvelut (mukaan lukien sisäisen tarkastuksen ulkoinen laadunvarmistus, sisäisen tarkastuksen perustaminen tai uudelleenorganisointi)
Voit valita yhteistyökumppanin koko sopimuskauden palvelukokonaisuuteen tai yksittäiseen hankekokonaisuuteen.
Toimintamalliksi suunnitellaan nykyisen yhteishankinnan tavoin dynaamista hankintajärjestelmää eli DPS:ää.
Sopimuskausi
Tavoitteenamme on, että DPS on asiakkaidemme hyödynnettävissä huhtikuussa 2025. Aikataulu tarkentuu asiakastyöryhmässä.
Alustavan suunnitelman mukaan asiakkaan hankintasopimuksen kesto voi olla enintään kuusi vuotta.
Liittyminen kannattaa
Vaikka dynaamisiin hankintajärjestelmiin (DPS) ei ole välttämätöntä liittyä, suosittelemme sitä kuitenkin lämpimästi. Liittymällä DPS:ään sivun oikeasta ylälaidasta, saat tietoa esimerkiksi sopimusta koskevista muutoksista ja muista ajankohtaisista asioista. Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@hansel.fi.
Haluatko toimittajaksi?
Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä.
Edut toimittajalle
- Julkinen sektori on mahdollisuuksien maailma – kiinnostaisiko siivu miljardien markkinasta?
- Sähköiset, määrämuotoiset kilpailutukset ovat helppoja avoimiin kilpailutuksiin verrattuna
- Voit tulla mukaan tarjoamaan koko DPS:n keston ajan
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy