Siivouspalvelut 2017-2021 on osa Toimitilojen käyttäjäpalvelut -kokonaisuutta, johon kuuluvat lisäksi:
- Ravintolapalvelut 2017-2021
- Turvallisuuspalvelut 2017-2021
- Kokonaispalvelut 2017-2021, jonka avulla voit kilpailuttaa samalla kertaa sekä siivous- että turvallisuuspalvelut.
Mitä voin hankkia?
Siivouspalveluiden puitejärjestelyyn kuuluvat:
1. Siivouspalvelut
- asiakkaan tarpeiden mukainen ylläpito- ja perussiivous
- siivoukseen liittyvien tavaroiden ja palvelujen hankinta ja jakelu, kuten saniteettitarvikkeiden ja astianpesuaineiden hankinta ja tarviketäydennykset
- erikseen tilattava ylläpito- ja perussiivous, esim. tilamuutoksista aiheutuvat siivoustyöt
2. Siivouspalveluihin välittömästi liittyvät tai sitä tukevat lisäpalvelut:
- vaihtomattopalvelu
- asiakkaan omien ovimattojen huoltopalvelu
- keräyspaperin tms. kuljetus jätteiden keräilypisteeseen
- tietoaineiston käsittely ja hävittäminen tietoturvallisuusasetuksen (TTA 681/2010) vaatimusten mukaisesti
- viherkasvien hoitopalvelu
- välipala- ja juoma-automaattien hoitopalvelu
- liinavaate- ja pyykkihuoltopalvelu jne.
3. Muut siivouspalvelun yhteydessä tilattavat pienehköt lisäpalvelut kuten:
- asiakkaan vastuulla olevat kiinteistönhoitopalvelut, jotka eivät vaadi erityistä ammattitaitoa (lamppujen vaihto, hälytysjärjestelmien kytkeminen jne.)
- aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu esim. työskentely neuvonnassa (ei edellytä vartijakorttia) ja puhelinvaihteen hoito, postin jakelu, huonekalujen siirrot jne.
- kokouskahvituspalvelu ja pienimuotoinen välipala- ja ateriapalvelutarjoilu
- välinehuoltopalvelu
- henkilökunnan kahvin keitto ja astioiden pesu
- muut pienehköt erikseen sovittavat asiakaskohtaiset lisäpalvelut
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy