Hyppää sisältöön

Rekrytointipalvelut 2023–2027 Puitejärjestely

Yhteishankinnan edut 

  • Korkeatasoiset soveltuvuusarviointi-, rekrytointi- ja suorahakupalvelut
  • Kilpailutuksessa tiukat vaatimukset laadun varmistamiseksi
  • Ison volyymin avulla kilpailutetut kilpailukykyiset hinnat
  • Vältät omasta kilpailutuksesta aiheutuvat kustannukset, sillä kilpailutuksen tuloksena syntynyt puitejärjestely on suoraan valmis käytettäväksi
  • Hyvät sopimusehdot, jotka suojaavat asiakkaan asemaa
  • Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esim. asiakkaan edunvalvonnan tukena)
  • Hansel valvoo sopimustoimittajia sopimuskaudella

Mitä voin hankkia? 

Korkeatasoisia soveltuvuusarviointi-, rekrytointi- ja suorahakupalveluja.

Soveltuvuusarviointipalvelut "testit”

  • Valmiiksi paketoidut palvelut eri tehtävätasoille suorittavasta tasosta johtajatasoon

Rekrytoinnin ostaminen ”ilmoitushaku”

  • Valmiiksi paketoidut palvelut koko rekrytointiprosessin ostamiselle sekä rekrytointiprosessin osien ostamiselle.

Suorahakupalvelut ”headhunting”

  • Valmiiksi paketoidut palvelut suorahaulle ja kevennetylle suorahaulle

Suorahaulla voi etsiä oikeaa tekijää esimerkiksi tehtäviin, joiden täyttäminen on haastavaa esimerkiksi vaadittavan osaamisen, kokemuksen, koulutuksen tai sijainnin takia. Suorahaku on hyvä ratkaisu esimerkiksi tietyn erityisalan osaamista tai laajaa asiantuntemusta edellyttävien tehtävien täyttämisessä.

Suorahakua voi hyödyntää myös muun hakuprosessin tehosteena.

Tarkemmat tiedot puitejärjestelyn sisällöstä saat liitteestä 1 ”Hankinnan kohteen kuvaus ja vaatimukset” Asiakirjat-välilehdeltä.

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.

Sopimuskausi 

Puitesopimus on ennakkoon liittyneiden asiakkaidemme käytettävissä 1.6.2023–31.5.2027. Asiakaskohtaiset hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.11.2027 asti. Asiakas ei kuitenkaan voi tehdä uusia tilauksia tai antaa uusia toimeksiantoja enää puitesopimuksen voimassaolon päättymisen jälkeen.

Reklamaatiot

Tarkista aina vastaanottamasi palvelu tai tuote. Reklamoi havaitsemistasi virheistä sopimustoimittajalle. Näin säilytät mahdollisuuden sopimusten mukaisten oikeuksien, kuten sopimussakon tai vahingonkorvauksen, käyttöön.

Tärkeintä on ilmoittaa virheistä ajoissa sopimustoimittajille. Jos puitesopimuksessa on sovittu reklamaatioajasta, tee reklamaatio sopimuksenmukaisessa ajassa.

Voit tehdä reklamaation Hanselin reklamaatiolomakkeella tai vapaamuotoisesti. Suosittelemme, että käytät lomakettamme.

  1. Tee reklamaatio heti, kun saatu tuote tai palvelu ei vastaa sovittua. Täytä lomakkeeseen yhteystietosi ja selosta selvästi virheet.
  2. Valitse rastittamalla, ilmoitatko vaatimuksesi heti vai esitätkö ne myöhemmin.
  3. Lähetä reklamaatiolomake sopimustoimittajan yhteyshenkilölle ja Hanselin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@hansel.fi.

Lisätietoja saat sopimuksesta ja asiakaspalvelustamme.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.06.2023 - 31.05.2027
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.11.2027
Toimintamalli
Ranking

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Mari Riivari

Kategoriapäällikkö

mari.riivari@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa