Hyppää sisältöön

Ravintolapalveluiden pienhankinnat Pienhankinta


Ravintolapalvelut pienhankintaan ei tarvitse liittyä. Sen sijaan tarjouspyynnön lähettämisen yhteydessä hyväksytään palvelun käyttöehdot.

Mitä voin hankkia?

Tämän pienhankinnan kautta voit hankkia ravintolapalveluja tai juoma- ja ruoka-automaatteja palveluna silloin, kun hankinnan arvo jää alle kansallisen kynnysarvon. Digitaalisen Kisa-apurimme kautta voit ostaa esimerkiksi seuraavia palveluita:

  • aamupala-, lounas-, välipala- tai päivällisruokailun ja/tai yöpalan järjestäminen sekä muiden asiakkaan tilaamien ruokailujen ja tarjoilujen järjestäminen
  • kahvilapalvelut ja/tai palveluannokset (muun muassa annosruoka, grillitoiminta)
  • kokous- ja edustus-/tilaustarjoilut (kahvitukset ja tapahtumaruokailut)
  • välipala- ja ateriapalvelut
  • kahvi-, vesi- ja ruoka-automaatit palveluna
  • asiakkaan tilaaman ruoan kuljetukset asiakkaan määrittelemään kohteeseen (esimerkiksi kotiateriapalvelu)

Pienhankintaa voit käyttää vain silloin, kun hankintasi jäävät alle 60 000 euron. Muistathan, että hankintaa ei saa pilkkoa hankintalain soveltamisen välttämiseksi. Huomioi lisäksi oman organisaatiosi hankintaohjeet. 

Pienhankinnassa ei ole kyse yhteishankinnasta. Kisa-apuri on ensisijaisesti digialusta, joka on luotu helpottamaan asiakkaan omien pienhankintojen kilpailuttamista. Hansel on tarkistanut Kisa-apuriin osallistuvien toimittajien taustan. Pienhankinta tulee kilpailuttaa hankintayksikön omien hankintaohjeiden mukaisesti. Pienhankintojen tarjouspyyntöasiakirjojen kommentointi ei kuulu palveluihimme. Alta löydät kuitenkin selkeät video-ohjeemme Kisa-apurin käyttöön.

Mikäli hankintasi ylittää kansallisen kynnysarvon, ei pienhankintaa voi käyttää, vaan suosittelemme tutustumaan Ravintolapalvelut DPS:ään.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
02.05.2022 -

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@hansel.fi

0294 444 300

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa