Hyppää sisältöön

Pilvipalvelut 2020–2025 DPS

Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta voit hankkia pilvipalveluita sekä niihin liittyviä asiantuntijapalveluita.

DPS:n kohteena ovat:

  1. Pilvipalvelut tiedossa olevalle teknologiariippumattomalle palvelutarpeelle
  2. Pilvipalvelut olemassa oleville teknologioille ja tiedossa oleville palvelutarpeille
  3. Edellisiin liittyvät palvelut ja asiantuntijatyöt

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
    1. Riskiluokitus vähintään 4
    2. Liikevaihto vähintään 2 000 000 euroa
  4. Referenssivaatimusten täyttyminen, referenssivaatimukset:
    1. Referenssitoimeksiantojen tulee olla kohdistunut liitteen 1 luvussa 3 "DPS:n kohde" tarkoitettuihin pilvipalveluihin.
    2. Referenssitoimeksiantojen DPS:n kohteen mukaisten palveluiden tai ratkaisujen toteutuneen laskutuksen tulee olla ollut:
      •  Kolmen referenssitoimeksiannon osalta vähintään 100 000 euroa (alv 0 %) toimeksiantoa kohden;
      • Yhteen toimitukseen on sisältynyt asiantuntijapalveluita; ja
  5. Referenssitoimeksiantojen toteutuneen laskutuksen tulee olla viimeisen kolmen vuoden ajalta (osallistumishakemuksen jättämisen ajankohdasta laskettuna).
  6. Referenssitoimeksiannot tulee olla toteutettu vähintään kolmelle eri asiakasorganisaatiolle.

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Voit jättää osallistumishakemuksen Pilvipalvelut 2020–2022 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 31.12.2025

Sopimuskausi
26.01.2021 - 31.12.2025
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.12.2028
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Eero Korkeakoski

Kategoriapäällikkö

eero.korkeakoski@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa