Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".
Yhteishankinnan edut
- Säästöä omasta kilpailutuksesta aiheutuviin kustannuksiin
- Sopimustoimittajien soveltuvuus tarkistettu
- Hyvät sopimusehdot, joita on mahdollisuus täsmentää minikilpailutuksessa
- Minikilpailutus helposti Hanselin laatimien mallipohjien avulla
- Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, muun muassa asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta sekä kilpailutusasiakirjojen kommentointi halutessasi
Mitä voin hankkia?
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta Hanselin asiakkaat voivat hankkia painatus-, tulostus-, kopiointi- ja digitointipalveluita sekä niihin liittyviä tuotteita ja oheispalveluita.
Voit hankkia:
- painatuspalveluita
- tulostus- ja kopiointipalveluita
- painatus- ja tulostustöihin liittyviä palveluita, kuten
- transaktio- eli muuttuvan tiedon tulostamista (VDP)
- tarvepainatuspalvelua
- prepress- ja jälkikäsittelypalvelua
- aineiston suunnittelupalvelua
- digitointipalvelua
- logistiikkapalvelua
- digitaalisia aineistonhallintapalveluita
- varastointipalvelua
- välitysmyyntipalvelua
- muita mahdollisia painatus-, tulostus-, kopiointi- ja digitointipalveluihin liittyviä palveluita
Hankintasopimukseen aina sisältyvät tukipalvelut:
- asiakaspalvelu
- asiakkuuden hallintaan liittyvät palvelut (asiakkuuden hoitoon liittyvät palvelut nimetyn yhteyshenkilön toimesta)
- tilausjärjestelmäpalvelu (mm. tilausjärjestelmä, käyttökoulutus, tekninen tuki)
- raportointipalvelu
Tarkemmat kuvaukset hankittavista palveluista sekä hankintaan sisältyvistä tukipalveluista on liitteessä 1 Palvelut ja tuotteet sekä niiden vaatimukset.
Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.
Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset
Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:
- Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
- Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
- Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
- Riskiluokitus vähintään RL1-3
- Liikevaihto vähintään 0,5 miljoonaa euroa
- Vastuuvakuutus 0,5 miljoonaa euroa
- Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
- Tarjoajalla on käytettävissään tarjouksessa ilmoitettujen alihankkijoiden voimavarat hankinnan toteuttamisessa.
- Toimittajalla tulee olla painatuspalveluiden tuottamista koskevia referenssitoimeksiantoja niin monta, että referenssitoimeksiantojen yhteenlaskettu arvo on vähintään 200 000 € (alv. 0 %) viimeisen kolmen (3) vuoden ajalta osallistumishakemuksen jättämisestä laskettuna.
- Toimittajalla tulee olla riippumattoman kolmannen tahon todentama ympäristönhallintajärjestelmä, esimerkiksi ISO14001 tai EkoKompassi.
- Toimittajan tulee täyttää asetetut ympäristövaatimukset kemikaalien osalta.
- Hankinnan kohteena olevien palveluiden tuottamisessa ja tavaroiden toimittamisessa noudatetaan laadunvarmistustoimenpiteitä.
Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.
Haluatko toimittajaksi?
Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!
Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy:
Hansel - Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)?
Voit jättää osallistumishakemuksen Painatus- ja digitointipalvelut 2022–2027 (DPS):ään täällä.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy