Yhteishankinnan edut
- Vähennät omasta kilpailutuksesta aiheutuvia kustannuksia
- Markkinahintoihin sidotut hinnat yleisimmin käytetyille sekä uutuustuotteille
- Hyvät sopimusehdot
- Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esim. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)
Mitä voin hankkia?
Tällä yhteishankinnalla liittyneet asiakkaat voivat hankkia mobiilipäätelaitteita, niiden lisätarvikkeita sekä mobiilipäätelaitteisiin liittyviä palveluja, muun muassa:
- Matkapuhelimet ja tabletit
- Lisälaitteet ja tarvikkeet: mm. suojakuoret, kuulokkeet, kaiuttimet ja virtalähteet
- Tuoterekisteröintipalvelu
- Puskurivarastopalvelu
- Esiasennuspalvelu
- Huoltopalvelut
- Kierrätyspalvelut
- Asiantuntijapalvelut
Huom! Yhteishankinnalla ei voi hankkia kannettavia tietokoneita, miniläppäreitä eikä kovalla näppäimistötelakalla varustettuja hybriditietokoneita. Nämä voit hankkia seuraavilla yhteishankinnoilla:
- Tietokoneet 2021–2025 -DPS
- Tietokoneet iPadOS/MacOS 2021–2025 -DPS
- Erikoiskäyttötietokoneet 2021-2025 -DPS
- Tietokoneiden pienhankintapalveluilla
Sopimuskausi
Sopimuskausi on 1.10.2022–30.9.2025.
Puitesopimukseen liittynyt asiakas voi tehdä puitesopimukseen perustuvia hankintoja joko heti sopimuskauden alusta tai vasta myöhemmin sopimuskaudella (esimerkiksi asiakkaan oman voimassaolevan hankintasopimuksen päättymisen jälkeen).
Reklamaatiot
Tarkista aina vastaanottamasi palvelu tai tuote. Reklamoi havaitsemistasi virheistä sopimustoimittajalle. Näin säilytät mahdollisuuden sopimusten mukaisten oikeuksien, kuten sopimussakon tai vahingonkorvauksen, käyttöön.
Tärkeintä on ilmoittaa virheistä ajoissa sopimustoimittajille. Jos puitesopimuksessa on sovittu reklamaatioajasta, tee reklamaatio sopimuksenmukaisessa ajassa.
Voit tehdä reklamaation Hanselin reklamaatiolomakkeella tai vapaamuotoisesti. Suosittelemme, että käytät lomakettamme.
- Tee reklamaatio heti, kun saatu tuote tai palvelu ei vastaa sovittua. Täytä lomakkeeseen yhteystietosi ja selosta selvästi virheet.
- Valitse rastittamalla, ilmoitatko vaatimuksesi heti vai esitätkö ne myöhemmin.
- Lähetä reklamaatiolomake sopimustoimittajan yhteyshenkilölle ja Hanselin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@hansel.fi.
Lisätietoja saat sopimuksesta ja asiakaspalvelustamme.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy