Puitejärjestely on vain ennakkoon liittyneiden asiakkaiden käytettävissä.
Hanselin verkkopalvelusta voit tarkistaa, onko organisaatiosi mukana puitejärjestelyssä.
Huom. Hanselilla on myös voimassa oleva toinen yhteishankinta samasta hankinnan kohteesta: ”Kausijulkaisujen välityspalvelut 2022-2024 (2026)”.
Mitä voin hankkia?
Saat välityspalveluna koti- ja ulkomaiset kausijulkaisut (lehdet, sarjajulkaisut) sekä painetussa että elektronisessa muodossa. Lisäksi yhteishankinnalla on mahdollisuus hankkia muuta e-materiaalia, kuten tietokantoja sekä erilaisia lisäpalveluita.
Reklamaatiot
Tarkista aina vastaanottamasi palvelu tai tuote. Reklamoi havaitsemistasi virheistä sopimustoimittajalle. Näin säilytät mahdollisuuden sopimusten mukaisten oikeuksien, kuten sopimussakon tai vahingonkorvauksen, käyttöön.
Tärkeintä on ilmoittaa virheistä ajoissa sopimustoimittajille. Jos puitesopimuksessa on sovittu reklamaatioajasta, tee reklamaatio sopimuksenmukaisessa ajassa.
Voit tehdä reklamaation Hanselin reklamaatiolomakkeella tai vapaamuotoisesti. Suosittelemme, että käytät lomakettamme.
- Tee reklamaatio heti, kun saatu tuote tai palvelu ei vastaa sovittua. Täytä lomakkeeseen yhteystietosi ja selosta selvästi virheet.
- Valitse rastittamalla, ilmoitatko vaatimuksesi heti vai esitätkö ne myöhemmin.
- Lähetä reklamaatiolomake sopimustoimittajan yhteyshenkilölle ja Hanselin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@hansel.fi.
Lisätietoja saat sopimuksesta ja asiakaspalvelustamme.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy