Hyppää sisältöön

Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana DPS

Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Yhteishankinnan edut

  • Vähennät omasta kilpailutuksesta aiheutuvia kustannuksia
  • Sopimustoimittajien soveltuvuus tarkistettu
  • Hyvät sopimusehdot
  • Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esim. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)
  • Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampi ja helpompi, koska Hansel on jo varmistanut toimittajien soveltuvuuden
  • Minikilpailutus sähköisesti valmiita mallipohjia käyttäen
  • Tarpeitasi tukevat sopimus- ja palvelutasoehdot, joihin on mahdollisuus vaikuttaa minikilpailutuksen tarjouspyynnössä tarkennettavilla vaatimuksilla
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, muun muassa asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta sekä kilpailutusasiakirjojen kommentointi halutessasi

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta asiakkaamme voivat hankkia toimitilakalusteita sekä niihin liittyviä palveluita.

Tässä luokassa tuotteiden omistusoikeus siirtyy asiakkaalle tai asiakkaan määrittämälle kolmannelle osapuolelle.

Voit hankkia esimerkiksi:

  • Työpistekalusteita (esimerkiksi työtuolit ja -pöydät, säilyttimet, seinäkkeet)  
  • Kohtaamistilojen kalusteita (esimerkiksi tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit, sohvat, nojatuolit, sohvapöydät)
  • Auditoriotilojen kalusteita (esimerkiksi tuolit ja pöydät, auditorion tiskit) 
  • Ruokailutilojen kalusteita (esimerkiksi tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit) 
  • Majoitustilojen kalusteita (esimerkiksi sängyt, säilyttimet, tuolit, pöydät) 
  • Vastaanotto- ja/tai palvelutiskejä (esimerkiksi valmiit tai räätälöidyt istuin- ja/tai seisomakorkeudella toimivat palvelutiskiratkaisut) 
  • Valvomotilojen kalusteita
  • Siirreltäviä puhelinkoppeja ja työtila/neuvottelutilaratkaisuja 
  • Akustiikkatuotteita 
  • Valaisimia (julkitilakäyttöön) 

Sopimukseen kuuluvat myös kalustamiseen liittyvät tuotteet:

  • Verhoja, mattoja sekä tekstiilejä julkitilakäyttöön 
  • Viherkasveja (orgaaniset tai synteettiset) 
  • Kalustukseen liittyviä lisävarusteita ja tarvikkeita (esimerkiksi naulakot, lehti- ja esitetelineet, kalusteiden lukot) 
  • Av-kalusteita (esimerkiksi tussitaulut, telineet, av-seinät ja -vaunut) 

Hankintasopimukseen aina sisältyvät palvelut:

  • Asiakaspalvelu  
  • Tuotteiden toimitus- ja asennuspalvelu  
  • Myymälä- ja näyttelytila  
  • Raportointi 

Muut palvelut:

  • Varastointi
  • Projektikoordinaattori
  • Inventointipalvelut
  • Erikseen tilattava asennuspalvelu
  • Kierrätys ja kierrätysraportointi
  • Sisustussuunnittelu ja tuotesijoittelu
  • Käytön opastus
  • Dokumentointi ja kalustekansiot
  • Työympäristökehittäminen
  • Tunnistus- merkintäpalvelu asiakkaan tarpeisiin
  • Ympäristöseloste
  • Huoltopalvelu
  • Uudelleenverhoilu
  • Tuotteiden lukituksen etähallinta

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset 

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
  • Riskiluokitus vähintään RL1-3 (RL4 ja RL5 vaatii luotettavan selvityksen)
  • Liikevaihto vähintään 3 miljoonaa euroa
  • Vastuuvakuutus 0,5 miljoonaa euroa
  1. Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
  • Tarjoajalla on käytettävissään tarjouksessa ilmoitettujen alihankkijoiden voimavarat hankinnan toteuttamisessa.
  • Hankinnan kohteena olevien tavaroiden/palvelujen toimittamisessa noudatetaan laadunvarmistustoimenpiteitä. 

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi?

Hansel hyväksyy mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. 

Haluatko sopimustoimittajaksi?

Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy:

Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä?

Voit jättää osallistumishakemuksen Toimitilakalusteet 2021–2027 (DPS):ään täällä.

 

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
12.11.2021 - 11.11.2027
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
11.11.2029
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Hanna Suono

Kategoriapäällikkö

hanna.suono@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa