Hyppää sisältöön

Henkilöstövuokraus 2023–2027 Puitejärjestely

Yhteishankinnan edut

  • Vuokratyövoiman käyttö onnistuu helposti sopimalla käytännön asioista suoraan valitun sopimustoimittajan kanssa
  • Puitejärjestelyn hinnoittelu on edullinen ja läpinäkyvä
  • Hyvät sopimusehdot
  • Vuokratyöntekijän työsuhde-etuihin on kiinnitetty erityistä huomiota (sosiaalinen vastuu)
  • Maantieteellisesti hyvin saatavilla olevat palvelut

Mitä voin hankkia?

Puitejärjestelyn kautta voit hankkia vuokratyövoimaa monipuolisiin tehtäviin.

Vuokratyöntekijän toimenkuvan voit määritellä tarpeidesi pohjalta yhdessä sopimustoimittajan kanssa. Voit hankkia vuokratyövoimaa niin suorittaviin tehtäviin kuin asiantuntija- ja/tai päällikkötehtäviinkin. Voit vuokrata yhden tai useamman henkilön, kuten tiimin esimiehineen.

Esimerkkejä aiemmin käytetyistä vuokratyöntekijöiden nimikkeistä: assistentti, asiantuntija, digitoija, hankepäällikkö, harjoittelija, it-asiantuntija, it-määrittelijä, projektipäällikkö, kehityspäällikkö, kokki, kiinteistönhoitaja, koordinaattori, ohjelmapäällikkö, ompelija, program director, siivooja, suunnittelija, tarkastaja, tiskaaja, toimistotyöntekijä, tutkija.

Vuokratyöntekijöitä ei saa palkata tehtäviin, joissa käytetään julkista valtaa.

Sote-alan henkilöstövuokraus ei ole puitejärjestelyssä mukana, koska siitä on erillinen dynaaminen hankintajärjestelmä Sote-alan henkilöstövuokraus 2021–2025.

Tarkemmat tiedot puitejärjestelyn sisällöstä saat Hankinnan kohde -asiakirjasta. Löydät sen ja puitejärjestelyn muut dokumentit Asiakirjat-välilehdeltä.

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.

Sopimuskausi

Puitejärjestelyn sopimuskausi on 1.3.2023–28.2.2027. 

Asiakaskohtaiset hankintasopimukset tai puitejärjestelyn voimassa ollessa tehdyt tilaukset voivat olla voimassa enintään 28.2.2028.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.03.2023 - 28.02.2027
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
29.02.2028
Toimintamalli
Yksi toimittaja
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Mari Riivari

Kategoriapäällikkö

mari.riivari@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa