Etsitkö ratkaisuja ateria-, tilaus- tai kokoustarjoilupalvelujen hankintaan?
Haluamme tukea sopivien ateriapalveluiden hankintoja ja valmistelemme parhaillaan uutta yhteishankintaa. Ateriapalvelut 2025 dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) tarjoaa raamit ja joustaa tarpeittesi mukaan. Tämä hankintajärjestelmä on myös jatkoa aiemmalle Ravintolapalvelut 2021–2025 DPS:lle.
Ateriapalvelut 2025 DPS yhteishankinnan kohde tarkentuu esiselvityksen aikana. Alustavan suunnitelman mukaan yhteishankinnan kautta voi hankkia:
- Ateria- ja välipalapalveluja
- Kokous- ja tilaustarjoiluja
- Kahvilapalveluja
- Kahvi-, vesi ja ruoka-automaatteja
- Asiakkaan toimintaa tukevia lisäpalveluita (siivous-, turvallisuus- ja vahtimestaripalveluja jne.
Lisätietoja tulevasta yhteishankinnasta saat ”Haluan lisätietoja”-napista oikealla, jolloin lisäämme sinut yhteishankinnan postituslistalle. Lähetämme lisätietoa heti, kun hankinnan valmistelu etenee. Kuulemme mielellämme aiheeseen liittyvistä tarpeistanne jo esiselvityksen aikana.
Tavoitteena on, että yhteishankinta käynnistyy maaliskuussa 2025.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy