Hyppää sisältöön

Utländska inkvarteringstjänster 2023-2024 (2026) Ramavtal

Den här upphandlingen kan nyttjas av Hansels alla kunder som gått med i ramavtalet.

Inom ramavtalet är det möjligt att köpa in inkvarteringstjänster utrikes för tjänste- och arbetsresor.

Fördelar med upphandlingen 

  • Förutsägbar prisnivå och konkurrenskraftiga priser 
  • Avtalspriserna inkluderar viktiga element för de som reser i jobbet eller tjänsten
  • Flexibla ändrings- och annulleringsvillkor 
  • Inkvarteringstjänster är enkelt att boka via en egen avtalsresebyrå 
  • Hansels sakkunniga ger stöd under avtalsperioden, bland annat kundens intressebevakning och leverantörskontroll 
  • Olika aspekter av ansvarsfullhet och säkerhet beaktas
  • I kundarbetsgruppen kan du påverka upphandlingens innehåll och utvecklingen av avtalet 
  • Undvik kostnader för en egen konkurrensutsättningsprocess 

Vad kan jag upphandla? 

  • Inom ramavtalet är det möjligt att köpa in inkvarteringstjänster utrikes för tjänste- och arbetsresor. 
  • I avtalspriserna ingår frukost, internetuppkoppling och skatter samt andra myndighetsavgifter. 
  • Flexibla ändrings- och avbokningsvillkor 
  • Avtalspriserna kan bokas i den egna resebyrån eller direkt hos inkvarteringen.

Avtalsperiod 

Den första optionsår för ramavtalet har införts, och ramavtalets avtalsperiod är 1.1.2023–31.12.2025. Hansel har möjlighet att förlänga avtalsperiod ännu med en andra optionår men det skall bestämmas senare.

Bokningar kan göras fram till 31.12.2025. En bokning ska lösas in senast 3 månaer efter att avtalsperioden har avslutats.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
01.01.2023 - 31.12.2025
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
31.03.2026
Verksamhetsmodell
Ranking

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensamma upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

  • Miljöansvar
  • Socialt ansvar
  • Ekonomiskt ansvar

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information

Katja Reinikainen

Kategorichef

katja.reinikainen@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga