Hyppää sisältöön

Kontorsmaterial 2021-2023 (2025) Ramavtal

Vad kan jag upphandla?

Ramavtalet Kontorsmaterial 2020–2023 (2025) innehåller produkter som hör till följande produktgrupper:

1. Kontorsmaterial

  • kontorstillbehör för arbetspunkten, kalendrar, ergonomiprodukter
  • pappersprodukter, mellanblad
  • apparater, reservdelar och kontorstavlor
  • IT-utrustning
  • serviceprodukter: hygienartiklar, köksprodukter, första hjälpen-produkter, företagspresenter och skräddarsydda produkter för kunder

2. Kopierings- och skrivarpapper

  • Kopierings- och skrivarpapper i olika kvaliteter, storlekar och färger

3. Printerutrustning

  • Originaltonerkassetter
  • Kompatibla tonerkasseter
  • Annat tillbehör som hänför sig till utskrivning

En mer detaljerad beskrivning av produkter som ingår i produktgrupperna finns i bilagan ”Innehållet av produktgrupper som är föremålet för upphandlingen” (finns endast på finska ”Hankinnan kohteena olevien tuoteryhmien sisältö”) på Dokument-fliken.

Ramavtalet omfattar produkter som ingår i föremålet för upphandlingen, samt tjänster som hänför sig till beställning och leverans av produkterna.

Mer detaljerade uppgifter om innehållet av den gemensamma upphandlingen hittar du i beskrivningen av upphandlingsföremålet på Dokument-fliken.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
15.03.2021 - 14.03.2025
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
14.09.2025
Verksamhetsmodell
En leverantör
Bra att veta
Tilaajavastuulaki
Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensamma upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

  • Miljöansvar
  • Ekonomiskt ansvar

Kontroll av sanktioner

Vi genomför sanktionskontroller på alla leverantörer som deltar i gemensamma upphandlingar.

Tilaajavastuulaki

Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information

Essi Muukka

Kategorichef

essi.muukka@hansel.fi Kundrelationsschefer

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga