Hyppää sisältöön

Kontorsmaterial 2021-2023 (2025) Ramavtal

Vad kan jag upphandla?

Ramavtalet Kontorsmaterial 2020–2023 (2025) innehåller produkter som hör till följande produktgrupper:

1. Kontorsmaterial

  • kontorstillbehör för arbetspunkten, kalendrar, ergonomiprodukter
  • pappersprodukter, mellanblad
  • apparater, reservdelar och kontorstavlor
  • IT-utrustning
  • serviceprodukter: hygienartiklar, köksprodukter, första hjälpen-produkter, företagspresenter och skräddarsydda produkter för kunder

2. Kopierings- och skrivarpapper

  • Kopierings- och skrivarpapper i olika kvaliteter, storlekar och färger

3. Printerutrustning

  • Originaltonerkassetter
  • Kompatibla tonerkasseter
  • Annat tillbehör som hänför sig till utskrivning

En mer detaljerad beskrivning av produkter som ingår i produktgrupperna finns i bilagan ”Innehållet av produktgrupper som är föremålet för upphandlingen” (finns endast på finska ”Hankinnan kohteena olevien tuoteryhmien sisältö”) på Dokument-fliken.

Ramavtalet omfattar produkter som ingår i föremålet för upphandlingen, samt tjänster som hänför sig till beställning och leverans av produkterna.

Mer detaljerade uppgifter om innehållet av den gemensamma upphandlingen hittar du i beskrivningen av upphandlingsföremålet på Dokument-fliken.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
15.03.2021 - 14.03.2025
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
14.09.2025
Verksamhetsmodell
En leverantör
Tilaajavastuulaki
Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensamma upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

  • Miljöansvar
  • Ekonomiskt ansvar

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information

Essi Muukka

Kategorichef

essi.muukka@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga