Fördelar med gemensam upphandling
- Betalkortens omfattande giltighet
- Det är tryggt, enkelt och effektivt att betala med kort.
- Betalningstid jämfört med kontantbetalning.
- Webbtjänst för ansökan av kort och för hantering, uppföljning och rapportering av kortdata
- Omfattande rapporteringstjänster, bland annat uppföljning av anskaffningar och resor
Läs under fliken Ansvarsfullhet hur ansvarsfrågorna har beaktats i den här upphandlingen.
Vad kan jag upphandla?
Betalningslösningen omfattar följande produkter och tjänster:
- Mastercard-baserat Eurocard-betalkort
- Resekonto
- Onlinetjänst för organisationens huvudadministratör och kortinnehavare
- Mobilapp för kortinnehavare
- Onlinetjänst för organisationens huvudadministratör och kortinnehavare
- Spärrtjänst för kort
- Som tilläggstjänst virtuella kort för betalning av återkommande och/eller inköp av engångskaraktär på nätet i Finland och utomlands
Betalningslösningen omfattar inte betalkort som används i sambruk.
Avtalsperiod
Avtalsperioden för den gemensamma upphandlingen är 15.3.2024–14.3.2029.
Kontoavtal kan ingås och nya kort och resekonton kan beviljas endast under ramavtalets giltighetstid. Ett kontoavtal gäller i högst 12 månader från och med att ramavtalet upphör.
Kortet är giltigt under den period som anges på kortet. Leverantören stänger kort och resekonton senast 12 månader efter att ramavtalet upphört att gälla, oavsett vilket utgångsdatum som anges på kortet eller vilken avtalad giltighetstid som gäller för resekontot.
Leverantören erbjuder kundtjänst enligt ramavtalet och onlinetjänsten under sex månader efter det att det sista resekontot eller kortet har upphört att gälla, beroende på vilket som inträffar senast, om inte parterna kommer överens om annat.
Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in
Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig