Hyppää sisältöön

Mötes- och evenemangsservicer 2024-2026 (2028) Ramavtal

Ramavtalet kan anlitas av kunder som på förhand har anslutit sig till det.

Du hittar en lista över mötes- och evenemangslokaler och avtalspriserna under fliken Dokument i excel-filen ”Mötes- och evenemangslokaler och avtalspriser” och från Kokous- ja tapahtumapaikkahaku.

Fördelar med gemensam upphandling

  • Ett brett utbud av mötes- och evenemangstjänster över hela landet för olika behov 
  • Förhandskonkurrerade priser för de mötes- och evenemangstjänster som våra kunder oftast använder
  • Tilläggstjänster och skräddarsydda tjänster finns också tillgängliga
  • Bokning enkelt och bekvämt i olika kanaler
  • Avtalet tar hänsyn till åtgärder för tillgänglighet, hållbarhet och miljöledning
  • Hansels stöd under hela avtalsperioden

Läs om hur hållbarheten har beaktats i den här gemensamma upphandlingen på fliken Ansvarsfullhet.

Vad kan jag upphandla?

Mötes- och evenemangstjänster i hela landet

  • Täckande och mångsidigt utbud av mötes- och evenemangsplatser 
  • Tjänsterna kan upphandlas behändigt bland ett stort antal avtalsleverantörer

Mötes- och evenemangstjänster för ett flertal olika behov

  • Mötespaket: fem mötespaket med olika innehåll till avtalade priser
    • Möteslokal (4 eller 8 timmar) 
    • Mötesservering (1–2 kaffeserveringar och möjlighet till lunchservering)
    • Grundläggande mötesteknik
  • Skräddarsydda möten och evenemang
    • Ramavtalet möjliggör också skräddarsydda möten och evenemang
    • Skräddarsydda evenemang kan till exempel vara rekreations-/upplevelseevenemang, fester, lillajulsfester och andra motsvarande evenemang
  • Tilläggstjänster för möten och evenemang 

Vill du presentera den gemensamma upphandlingen för din organisation? Ladda ner en kort presentation av den gemensamma upphandlingen här (på finska) (pdf).

Avtalsperiod

Avtalsperiod för den gemensamma upphandlingen är 1.4.2024–31.03.2026. Hansel kan förlänga avtalsperioden med två ettåriga optionsperioder. Vi informerar särskilt om de tas i användning.

Kundens upphandlingsavtal kan ingås under ramavtalets giltighetstid och det kan gälla i högst 18 månader efter att ramavtalet avslutades.

Även bokningar kan göras under ramavtalets giltighetstid. Evenemanget som bokningen gäller ska genomföras högst 18 månader efter att ramavtalet har upphört att gälla.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
01.04.2024 - 31.03.2026
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
30.09.2027
Verksamhetsmodell
Förenklad konkurrensutsättning, upphandlingslag 1397/2016

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensamma upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

  • Miljöansvar
  • Socialt ansvar
  • Ekonomiskt ansvar

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information om upphandlingen

Katja Reinikainen

Kategorichef

katja.reinikainen@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga