Hyppää sisältöön

Tågresetjänster 2024–2027 Ramavtal

Fördelar med gemensam upphandling

  • Som avtalskund får du
    • skräddarsydda biljettprodukter för avtalskunder
    • avtalsenlig rabatt på biljettprodukter som är lämpliga för affärs- och tjänsteresor
  • Betalning med betalkort och/eller faktura för tågbiljetter
  • VR:s rapport om organisationens årliga tågresor
  • I samarbete med VR anordnar vi under avtalsperioden informationsmöten om aktuella frågor inom tågtrafiken.
  • I utvecklingsgruppen som pågår under avtalsperioden kan du utbyta tankar och erfarenheter med andra kunder om tågresetjänster.
  • Stöd av Hansels sakkunniga under avtalsperioden

Vad kan jag upphandla?

Du kan köpa tjänster som möter behovet av arbets- och tjänsteresor i hemlandet.

Avtalsperiod

Den gemensamma upphandlingens avtalsperiod är 1.1.2024–31.12.2027.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
01.01.2024 - 31.12.2027
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
31.12.2027
Verksamhetsmodell
En leverantör

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensamma upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

  • Miljöansvar
  • Socialt ansvar
  • Ekonomiskt ansvar

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information

Minna Isoherranen

Kategorichef

minna.isoherranen@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga