Vinkit verkkopalvelumme käyttöön
Kaikki verkkopalvelut yhdessä osoitteessa
Asiakkaillemme 5 vinkkiä palvelun käyttöön
1. Rekisteröidy – kirjautuminen kannattaa
Saat käyttäjätunnukset helposti rekisteröitymällä sivun ylälaidasta. Tunnukset saat käyttöösi heti.
Rekisteröitymisen jälkeen kirjaudu vielä palveluun uudelleen.
Jos sinulla on käytössäsi Haka- tai Virtu-tunnukset, voit käyttää niitä rekisteröityessäsi ja kirjautuessasi verkkopalveluumme.
Saat kirjautumalla käyttöösi kaikki sopimustemme tiedot ja materiaalit. Tiedät olevasi kirjautuneena, kun sivun oikeassa ylälaidassa näkyy oma nimesi.
2. Monta tietä yhteishankintoihin
Löydät puitejärjestelyt ja DPS:t kaikilta sivuiltamme yläpalkin kautta, hausta ja alatunnisteesta.
3. Tarkastele organisaatiosi liittymistietoja
Pääset tarkastelemaan organisaatiosi liittymistietoja kirjautumisen jälkeen yläpalkin kohdasta ”Liittymistiedot”.
Voit näppärästi
- tarkastella tehtyjä ja tekemättömiä liittymisiä
- tarkistaa oman organisaatiosi käyttäjät, joilla on liittymisoikeudet
- muuttaa yhteyshenkilöitä tai heidän yhteystietojaan
- tehdä liittymisilmoitukset
4. Liittymisilmoituksen tekeminen on yksinkertaista ja nopeaa
Voit tehdä liittymisilmoituksen
- jokaisen yhteishankinnan omalla sivulla
- Asioi-valikon kautta, kohdasta "Tee liittymisilmoitus"
- Liittymistiedot-sivulta, jonka löydät kirjauduttuasi ylävalikosta oman nimesi alta
5. Ajoneuvo-, tilausajo- ja muuttokuljetuspalvelut
Verkkopalvelussamme voit tehdä ajoneuvo- ja tilausajopalveluiden tilauksia yhdellä kirjautumisella. Muuttokuljetuspalvelut voit tilata Valtion ajoneuvopalvelun omilla tunnuksilla. Nopeimmin pääset palveluihin kohdasta "Asioi".
Toimittajillemme 5 vinkkiä palvelun käyttöön
1. Rekisteröidy – saat tunnukset
Kaikki sopimustoimittajamme saavat käyttäjätunnukset helposti rekisteröitymällä sivun ylälaidasta.
Rekisteröitymisen jälkeen kirjaudu vielä palveluun uudelleen.
Jos olet osa ryhmittymää, voit aina kirjautuessasi valita, käytätkö palvelua ryhmittymän vai oman organisaatiosi edustajana.
Mikäli yritykselläsi on käytössä julkinen sähköpostipalvelu, esim. Gmail, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme aktivoida tunnukset käyttöösi.
Tiedät olevasi kirjautuneena, kun sivun oikeassa ylälaidassa näkyy oma nimesi.
2. Omat puitejärjestelyt yhdellä silmäyksellä – välilehdillä on infoa liittymisistä ja alihankkijoista
Palvelun yläpalkissa kohdan ”Yhteishankinnat” alta näet kootusti ne sopimukset, joissa organisaatiosi on toimittajanamme.
Jokaisen puitejärjestelyn omalta sivulta löydät seuraavat välilehdet:
- Asiakirjat-välilehdellä on yhteishankintaan liittyviä asiakirjoja, esimerkiksi asiakkaidemme kevennetyissä kilpailutuksissa käyttämät mallipohjat. Jos olet sopimusyhteyshenkilö, löydät välilehdeltä myös puitesopimuspohjan.
- Asiakkaat-välilehdellä näet ajantasaisen tilanteen puitejärjestelyihin liittyneistä asiakkaistamme.
- Toimittajat-välilehdellä näet sopimuksiesi alihankkijat ja voit esittää sopimuksiisi alihankkijamuutoksia sähköisesti.
3. Tilaa liittymistiedot sähköpostiisi
Voit tilata tiedon puitejärjestelyyn liittyneistä asiakkaistamme sähköpostiisi. Löydät tilaustoiminnon palvelun yläpalkista oman nimesi alta kohdasta ”Tilaa liittymistiedot”.
4. Tee muutoksia organisaatisoi tietoihin
Sopimusyhteyshenkilöt voivat päivittää verkkopalvelussamme sopimuksen yhteyshenkilöitä ja yleisiä yhteystietoja.
Voit päivittää
- yhteyshenkilön tietoja
- varayhteyshenkilön tietoja
- www-sivujen osoitteen
- yleisen sähköpostiosoitteen
- puhelinnumeron
5. Ajoneuvo-, tilausajo- ja raportointipalvelu ovat käytössäsi yhdellä kirjautumisella
Jos käytät ajoneuvo-, tilausajo- tai raportointipalvelua, pääset niihin suoraan yhdellä kirjautumisella Asioi-valikon alta.
Ota hyödyt irti rekisteröitymällä palveluun!
Asiakaspalvelumme auttaa sinua numerossa 029 444 4300 ja sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@hansel.fi.